Retningslinjer for frakt
Ved å legge inn en bestilling gjennom Wokhuset godtar du vilkårene nedenfor. Disse er gitt for å sikre at begge parter er klar over og godtar denne ordningen for å beskytte hverandre og for å sette forventninger til tjenesten vår.
1. Generelt
Med forbehold om tilgjengelighet på lager, forsøker vi å opprettholde en nøyaktig lagerbeholdning, men fra tid til annen kan det være avvik på lager og vi kan ikke være i stand til å fylle alle varene på kjøpstidspunktet. I dette tilfellet vil vi kontakte deg for å finne ut om du foretrekker å vente på etterfylling av den utsolgte varen eller om du foretrekker en kupong.
2. Fraktkostnader
Fraktkostnader beregnes i kassen basert på vekt, dimensjoner og spesielt destinasjon for varene i bestillingen din. Betaling for fraktkostnader vil bli innkrevd ved kjøp. Denne prisen vil være den endelige prisen på bestillingen din for fraktkostnader.
3. Returer
Returbetingelsene er tilgjengelige på siden Retur- og refusjonspolicy, koblingen til denne finner du nederst på siden.
4. Leveringsbetingelser
Generelt kan bestillinger som sendes til utlandet være i transitt i 4 dager. Denne perioden kan imidlertid unntaksvis være lengre (opptil tjue dager). Dette varierer mye avhengig av typen levering som er valgt og leverandøren knyttet til varene i bestillingen du har lagt inn.
Forsendelsestid
Bestillinger behandles vanligvis innen 2 virkedager etter betaling for bestillingen. Vi legger faktisk igjen en periode på 24 timer slik at leveringsadressen kan endres.
Våre team kontakter varelagringssteder mandag til fredag i normal kontortid, unntatt nasjonale helligdager, da vil frakten ikke være aktivert med lagringssteder .
Når du legger inn en bestilling hos Wokhuset, er maksimal leveringstid 5 virkedager. Bestillinger sendes ofte før 5 virkedager. Leveringen kan imidlertid ta opptil 2-4 uker i løpet av denne forstyrrede perioden.
Det er viktig å merke seg forskjellen mellom frakt og levering. Faktisk tilsvarer levering det faktum å transportere varer og sikre levering til en destinasjonsadresse. Mens frakt tilsvarer handlingen med å sende varene fra en bestilling.
Det er av denne grunn at leveringstiden unntaksvis kan være opptil 5 uker (2 virkedager for behandling av bestillingen, 5 virkedager frakt og 4 uker levering).
Dette er eksepsjonelle totale ledetider, men Wokhuset vil gjerne informere deg om dem for å unngå enhver kilde til ulempe. Når det er sagt, når denne leveringstiden har gått, dvs. 5 uker, ønsker vi å holde deg fornøyd.
For dette vil vi tilby deg løsninger som å returnere bestillingen din på vår regning eller opprette et gavekort hvis verdi vil være større enn beløpet for din første bestilling. Det skjer nesten aldri, men Wokhuset begynner å bli et offer for sin egen suksess, og vi foretrekker å forutse denne typen situasjoner og fortelle deg hva retningslinjene er når det gjelder kundeservice.< /span>
Derfor, hvis du mottok bestillingsbekreftelsen på e-post for 5 uker eller mer siden, kan du derfor enten svare på e-posten med bestillingsbekreftelsen eller sende oss en e-post på info@wok-group.com.
Og for at e-posten din skal behandles så raskt som mulig, anbefaler vi at du inkluderer følgende informasjon i e-posten din:
– Bestillingsnummeret ditt
– E-postadressen som ble brukt når du la inn bestillingen din
– Navn
– Fornavn
– Innholdet i bestillingen din (selv omtrentlig)
– Dato for bestillingen din
Hvis du sender oss en e-post på info@wok-group.com, anbefaler vi deg også å angi som emne for e-posten «Leveringstid – Bestillingsnummeret ditt.
Eksempel: «Leveringstid – 125698»
Wokhuset dedikerte kundeservicemedlemmer vil svare deg innen 24 arbeidstimer på e-post for å løse situasjonen din.
4.4 Endring av leveringsadresse
For forespørsler om endring av leveringsadresse kan vi endre adressen når som helst før bestillingen sendes.
4.5 Postboksfrakt
Wokhuset vil kun sende til postboksadresser ved bruk av posttjenester. Vi kan ikke tilby budtjenester til disse stedene for øyeblikket.
4.6 Frakt til militære adresser
Vi kan sende til militære adresser gjennom USPS. Vi kan imidlertid ikke tilby denne tjenesten ved bruk av budtjenester.
4.7 Utsolgte varer
Hvis en vare er utsolgt, vil vi kontakte deg for å finne ut om du foretrekker å vente for etterfylling av utsolgt vare eller hvis du foretrekker en kupong. Denne kupongen vil ha en verdi som er større enn beløpet for din første bestilling.
4.8 Overskridelse av leveringstiden
Hvis leveringstiden har overskredet forventet tid, vennligst kontakt oss på e-postadressen påinfo@wok-group.com span>slik at vi kan behandle forespørselen din.
5. Sporingsvarslinger
Ved forsendelse vil du motta en sporingslenke der de kan følge fremdriften av forsendelsen basert på de siste oppdateringene som er gjort tilgjengelig av forsendelsestjenesteleverandøren.
6. Pakker som er skadet under transport
Hvis du oppdager at en pakke er skadet under transport, vennligst avvis mottak av levering hvis mulig og kontakt vår kundeserviceavdeling. Hvis pakken ble levert uten at du var tilstede, vennligst kontakt medlemmene av Wokhuset dedikert til kundeservice på e-postadressen info@wok-group.com.
7. Toll og avgifter
7.1 Omsetningsavgift
Omsetningsavgiften er allerede lagt på prisen på varene slik den vises på Wokhuset når du legger inn bestillingen.
7.2 Importavgifter og avgifter
Importavgifter og avgifter for internasjonale forsendelser kan betales ved ankomst til destinasjonslandet . Dette varierer fra land til land, og Wokhuset oppfordrer til at du er klar over disse potensielle kostnadene før du legger inn en bestilling hos oss. Hvis du nekter å betale toll og avgifter ved ankomst til destinasjonslandet, vil varene bli returnert til Wokhuset på kundens regning, og kunden vil få tilbakebetaling av verdien av varene betalt, minus kostnaden for returporto. Den opprinnelige fraktkostnaden vil ikke bli refundert.
8. Kanselleringer
Hvis du ombestemmer deg før du har mottatt bestillingen påWokhuset, kan vi godta kanselleringer når som helst tid før bestillingen sendes. Hvis en bestilling allerede er sendt, vennligst se refusjonsretningslinjene våre nederst på siden.
9. Forsikring
Pakkene er forsikret mot skade og tap opp til den verdi som transportøren har oppgitt. Tapet bokføres i tilfelle postvesenet bekrefter tapet. En levering bekreftet av postvesenet vil anses som gyldig. Faktisk, Wokhuset opplevde for mange tilfeller av dessverre uærlig kunder som kunngjør at de ikke er levert kun for å basere oss utelukkende på kundens ord. Imidlertid vilWokhuset gjøre sitt ytterste for å tilfredsstille deg ved å returnere varene i bestillingen din på egen regning eller tilby deg et gavekort med en verdi som er større enn beløpet for den opprinnelige bestillingen.
9.1 Prosess for pakker som er skadet under transport
Vi vil fortsette med refusjon eller erstatning ved å bruke retningslinjene for retur og refusjon, som du finner lenken nederst på siden.
9.2 Prosess for pakker tapt under transport
I tilfelle postvesenet bekrefter et tap under transport, vilWokhuset gjøre sitt ytterste for å tilfredsstille deg ved å returnere varene i bestillingen til deg på egen bekostning eller tilby deg et gavekort hvis verdi vil være større enn beløpet for den opprinnelige bestillingen.
10. Kundeservice
For alle kundeserviceforespørsler, vennligst send e-postinfo@wok-group.com.