Retningslinjer for refusjon
RETURNERINGER
—-
Vår policy varer i 14 dager. Hvis det har gått 14 dager siden kjøpet ditt, kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte.
For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Flere typer produkter kan ikke returneres . Forgjengelige varer som mat, blomster eller blader kan ikke returneres. Vi godtar heller ikke produkter for intim eller sanitær bruk, farlige produkter eller brennbare gasser eller væsker.
Andre varer som ikke kan returneres:
* Gavekort
* Kan lastes ned programvare
* Visse helse- og personlig pleieprodukter
For å foreta en retur må du vise oss en kvittering eller kjøpsbevis.
Vennligst ikke returner kjøpet til produsenten.
Det er visse situasjoner der bare en delvis refusjon gis: (hvis aktuelt)
* Bøker med tydelige tegn på bruk.
* CDer, DVDer, VHS-kassetter, programvare, videospill , kassett eller vinylplate som har blitt åpnet.
* Enhver gjenstand som ikke er i original stand, som er skadet, eller som mangler deler for årsaker som ikke skyldes feilen vår.
* Enhver vare som returneres mer enn 14 dager etter levering.
Refusjoner (hvis aktuelt)
Når vi har mottatt og inspisert returnerte varen, vil vi sende deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt den. Vi vil også varsle deg om vår beslutning om å godkjenne eller avvise refusjonsforespørselen din.
Hvis forespørselen din blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.
Senne eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)
Hvis du ikke har mottatt refusjonen, må du sjekke bankkontoen på nytt først.
Kontakt deretter kredittkortutstederen din, da det kan være en forsinkelse før refusjonen offisielt publiseres.
Ta så kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid som kreves før en refusjon publiseres.
Hvis du fortsatt ikke har mottatt refusjonen etter å ha fullført alle disse trinnene, kan du kontakte oss på info@wok-group.com.
Salgsvarer (hvis aktuelt)
Kun varer med ordinær pris kan refunderes . Dessverre kan ikke salgsvarer refunderes.
Bytter (hvis aktuelt)
Vi erstatter kun en vare hvis den er defekt eller skadet. Hvis du i dette tilfellet ønsker å bytte den mot samme vare, send oss en e-post på info@wok-group.com og send oss artikkelen din til adressen som vil bli kommunisert til deg.
Gaver
Hvis den returnerte varen ble identifisert som en gave ved kjøp og hvis den ble sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt tilsvarende verdien av returen. Når vi mottar den returnerte varen, vil et gavekort bli sendt til deg.
Hvis varen ikke ble identifisert som en gave da den ble kjøpt, eller hvis gavegiveren foretrakk å motta varen først og gi den til deg senere, vil vi sende en refusjon til gavegiveren, og de vil vite at du returnerte varen.
Frakt
For å returnere et produkt, må du sende det i posten til den oppgitte adressen.
Du vil være ansvarlig for å betale dine egne fraktkostnader for å returnere varen. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil returfraktkostnadene bli trukket fra den.
Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar å motta det byttet produkt variere.
Hvis du sender en vare over 875 kr, bør du vurdere å bruke en leveringstjeneste som lar deg spore forsendelsen eller kjøpe leveringsforsikring. Vi garanterer ikke at vi mottar varen du returnerer til oss.
REFUSJONEN
Når vi har mottatt og inspisert den returnerte varen , vil vi sende deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt den. Vi vil også varsle deg om vår beslutning om å godkjenne eller avvise refusjonsforespørselen din.
Hvis forespørselen din blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.
Jeg har ikke mottatt min refusjon, hva bør jeg gjøre?
Hvis du ikke har mottatt refusjonen ennå, sjekk bankkontoen din på nytt først. Deretter kontakter du kredittkortutstederen din, siden det kan være en forsinkelse før refusjonen offisielt publiseres.
Kontakt deretter banken din. Det er ofte noe behandlingstid som kreves før en refusjon publiseres.
Hvis du fortsatt ikke har mottatt refusjonen etter å ha fullført alle disse trinnene, kan du kontakte oss på: info@wok-group.com